Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 03 okt 07, 20:04
Endret: 03 okt 07, 20:08
Du er et medlem av BRH.

BRH, PH (tror jeg?), Svein Waters, sikkerhetssjefen i FFK, og Morgan Andersen hadde et møte.

Der ble det bestemt at man ikke skulle akseptere blussing, altså nulltoleranse for blussing.

Du blusser likevel, og bryter dermed denne tilliten.

Kan ikke dette møtet i forkant faktisk ses på som en advarsel?

Jeg mener i alle fall det.

Uansett så er hele denne tokten din et forsøk på å bortforklare dine egne handlinger, og et bispor som er helt uvesentlig i det store og hele, i alle fall for folk flest. Du visste og vet godt at blussing ikke er lov, men gjorde det likevel. Du valgte altså å gjøre noe som med høy sannsynlighet ville medføre konsekvenser. Kanskje syntes du det var nettopp det som var kult. Kanskje tenkte du ikke i det hele tatt, eller kanskje du rett og slett er var for dum til å innse at det du gjorde var galt. Eller kanskje du tok en kalkulert risiko, da du ikke trodde konsekvensene kom til å bli så store som dem ble.

Det var helt og holdent ditt valg, og det valget må du nå stå for.

Akkurat som alle andre som bryter lover og regler må.

Personlig er jeg rimelig dritt lei av hele denne heksejakten på styret i Plankehaugen, samt de evinnelig diskusjonene om de utestengte, som stort sett bare går i ring og ender med drittkasting.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340