Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 03 okt 07, 16:50
Jeg støtter ikke alle sprellene til styret, men man kommer aldri til å støtte absolutt alle valgene en annen person gjør på ens vegne. Personlige likte jeg dårlig at Berg gikk ut og hevdet at han visste at Morgan Andersen var uskyldig, da han indirekte da uttrykket mistro og mistillit til politiets arbeid. Ikke særlig lurt. Videre hater jeg den forbaska hesten over alt på jord, og gjenbruket av Morgan-banneret var helt på trynet. Saksgangen rundt de utestengte var også under enhver kritikk.

Men om jeg derimot har tillit til styret? Ja, jeg heller faktisk litt mot det. Jeg mener de har lagt seg på en riktig profil. Plankehaugen skal være for flertallet, og omfavne mangfoldet. Det skal være hyggelig å dra på borteturer og ha med seg både baby, unger og bestemor uten at noen skal føle ubehag. Sånn sett synes jeg Berg & Co har gjort en meget god jobb. Jeg ser aller helst at Plankehaugen fortsetter i samme spor som de har gjort siden gjensynet med Tippeligaen fremfor å utvikle seg til en "gutteklubben grei" for spesielt interesserte.

Så da får jeg vel si at jeg stemme blankt / er nøytral til spørsmålet tråden stiller.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340