Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 02 okt 07, 10:09
Opprinnelig postet av Brukernavn

...1/2 million ? DET er jo f..n mej ikke nok til en normal bil engang. (etter min standard)

Håpet om 4pl lever, men trua...?

Etter min standard kunne du ha kjøpt bil til hele A-stallen for det beløpet. (Bilen er fin den, gjelder bare å finne en som ikke er altfor etterspurt på markedet. Feks en japaner, sent 80-tall, litt sterk motor - verre er det ikke)

Skal vi klare en fjerde plass så må noen av lagene som er på topp fire idag tabbe seg ut en del på slutten. Men det kan skje det. Alle lag kan ikke vinne alle kamper. Klarer FFK 44 poeng så vil det sannsynligvis holde til en fjerde plass, men en vet jo ikke. Det er lov å håpe.

En ting er at vi skal møte de svakeste lagene på slutten, en annen ting er hvilket kampprogram de andre lagene har. Formlaget Viking har f.eks igjen Tromsø, Stabæk, Brann og VIF. Heia Viking! Alle lagene foran oss har et langt tøffere program enn vi har. Tromsø har sneket seg foran oss nå, men de har igjen Viking, Sabæk og Brann.

Når lagene foran oss møtes seg imellom er det nødt til å bli bra for oss, så sant vi vinner selv. Det er hva det handler om. Vinner vi så er vi nødt til å få god hjelp nesten uansett hvordan det går i de andre kampene.

 

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f