Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 01 okt 07, 12:08

Herregud, at dere gidder å bruke tid til å klage på dommeren etter hver jævla kamp! Hvis man ser hvor god kontroll han hadde på resten av kampen, så gjorde han en god kamp. Han blåser veldig lite feil i duellspillet, bruker fordelsparagrafen veldig riktig og er ellers meget god.

At han blåser straffe, skjønner jeg. RBKspilleren faller veldig lett, men rutinert. Når Kasey Wehrman har en hånd oppe i ryggen på ham i 16meteren, er det bare å falle. Og for dommeren er det vanskelig å se at det ikke skal være straffe.

Når det gjelder situasjonen med Agim Shabani er det linjedommeren som burde sett det. Det er et helt klart frispark, men vanskelig å se for dommeren. Jeg hadde faktisk problemer med å se at han traff Agim på storskjermen etterpå.

Ok, to billige mål. Men la oss heller fokusere på at vi hadde et utrolig godt angrepsspill, og at vi gjennomfører en av årets beste kamper!

Så la oss heller klage på dommeren når han virkelig er dårlig, som feks. Svein Erik Edvartsen mot Strømsgodset..

En annen ting. Hvorfor kom Gashi med på rundens lag??? Syns det heller bør hete "prestasjonenes lag", hvis han kom med der. Han scorer et veldig bra mål, og et flaksmål på retur. Ellers spiller han helt greit, og har to fine skuddforsøk. Enig i at han er viktig for FFK, siden han tør å skyte. Men jeg syns egentlig Kasey Wehrman var bedre, for de skuddene som feks. Gashi bommet på, kunne fort ha blitt til kontringer og mål med feks. Ramberg på banen.

Nei, la heller Tarik eller Gardar komme på rundens lag. De scoret jo også to mål, Tarik sitt var jo nydelig! De spilte også utrooooolig bra!

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f