Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 30 sep 07, 11:51

Opprinnelig postet av Martin_
Opprinnelig postet av paco
Om de forandrer på Bokstavene på stadion så tror jeg de fleste ikke legger merke til det engang og hvis det kan gi oss en ekstra klasse spiller pr år i forhold til nå så vil jeg heller se FFK høyere opp på tabellen,alle supportere vil bare si stadion eller Fredrikstad stadion uansett,er bare en bagatell etter min mening.Stadion er like fin og det blir like bra trykk under kampene og sammenligne det med atlaget skulle bytte navn blir bare for dumt


Det har noe med ære å gjøre. Stolthet for klubben og byen. Syntes det overhodet ikke er verdt det om vi blir hetende Europris Stadion selv om vi får en Nannskog igjen.

 

helt enig..å sitte på Stabburets leverpostei Stadion ,og slå med grandiosa pinner for å lage lyd er ikke greia.. Grenser for slim man skal godta. Jeg er ikke av oppfattning at det er samme hva man kaller den.Alt må ikke bli americana og apati.

Fotball er også ære,litt krig og ikke minst stolthet

---------------------------

Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340