Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 29 sep 07, 13:25

Opprinnelig postet av benksliter`n
 Du synes selvsagt at direktekjøp av disse var/er en god vurdering av FFK ....Vuorinen 4-5 mill,Stadheim 3,5 mill og Tegstrøm 3-3,5 mill.

Hvor skrev jeg det?? I din fantasi må det ha vært der kan jo ting være "selvsagte".....
Har aldri vært positiv til noen av disse kjøpene jeg. Jeg er ikke av de som hiver seg på koret om at kjøpte spillere er "frelse" før de har bevist at de er verdt pengene. Det gjelder også spillere som Gashi,  Wehrmann osv...Det kan du sikkert se om du gidder å gå tilbake i forumet å lese. Det jeg sier er at det alltid er forbundet med sjanse å kjøpe spillere. Det blir for dumt å slutte å kjøpe spillere fordi "FFK har tatt nok sjanser". Det er fint å hente spillere på lån for så å kjøpe om de fungerer. Det er bare slik at de fleste spillerne som ønsker å bytte klubb vil ha kontrakt direkte.

Når det gjelder Kvalheim så kan de fleste med gangsyn se at mannen er målfarlig i et bunnlag i Adecco-ligaen, og derfor mener jeg han har et potensiale.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f