Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 27 sep 07, 19:25
Endret: 27 sep 07, 19:33
Opprinnelig postet av superduper

Var og så kampen selv igår jeg,men lurer på om vi så samme kamp.)Synes akkurat under denne kampen att keeper skal ha masse ros for flott jobbing,utenom det synes jeg fabian var den mest markante spilleren.

Fabian spilte i 90 min. Han jobbet og slet hele tiden,men fikk omtrent ingenting til offensivt. Han gikk seg bort gang på gang....han var mye bedre/god i deffensiv jobbing. Syversen(keeper) gjorde et par tabber som kunne resultert i Lyn-mål,men han hadde også et par gode redninger. Vi har nok sett samme kamp,men jeg bedømmer spillerenes plusser og minuser.

Hvis du leser mine tidligere innlegg,så snakker jeg om lysglimt i mørket. Jeg synes ikke noen var spesielt god i FFK...men så derimot talent og potensiale på banen. 16 åringer bedømmer jeg kanskje litt snillere enn 18-19 åringer,men trodde du skjønte det ut fra det jeg skrev 

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340