Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 27 sep 07, 11:22
Endret: 27 sep 07, 11:30
Opprinnelig postet av KeJ

Opprinnelig postet av schpa84
Opprinnelig postet av mysthical
Men Ulf Berg har jo rett da. Av de totalt 4000 medlemene så er det rundt en 20-30 personer som kalger å syter. Hvis disse få personene skal få bestemme alt blir det jo et diktatur styre hvor flertaller blir totalt overkjørt.


Hvordan hvet du at det bare er 20-30stk som er misfornøyd med styret og håndteringen av denne saken? Jeg skal love deg at det er langt fler enn det!!!!!!!!!!

Dessuten bør det ikke kalles klaging og syting, hvis alle skulle smilt og vært enige i alt som blir foretatt her i verden tror du da vi hadde kommet videre, man disakuterer for å finne løsninger på ting som mennesker er misfornøyde med. Ikke for å klage og syte, ingen er tjent med et diktatur!

 

Hvor mange anslår dere det er som er missfornøyde da? Så fremt dette tallet ikke overstiger 20-25% ser jeg ikke problemet. Eller det vil si, da er det ikke majoriteten som er problemet, men mindretallet.

Så er jo spørsmålet, hva er de forskjellige interresentene villige til å gi fra seg, på hver sin side, for at det ikke skal skapes splid innad? En diskusjon er utvilsomt på sin plass, men dette er ikke rette fora all den tid mange her inne flyr rett i strupen på hverandre og er lite villige til å forholde seg saklige...



Vil vel si at det på begge sider har vært usakligheter og hvis du ikke har fått med deg det så dannes det en ny supporterklubb nå, noe som har kommet ut fra dette forumet og ddiskusjonene her. Jeg har lenge tenkt på en ny supporterklubb, men har vært villig til å strekke meg til det ytterste for å gi PH sjanser og se om de kunne ta til seg det som mange medlemmer har tatt opp med ledelsen, men dette har vært dråpen.

Har mistet all tillitt og mistet lysten til å identifisere meg med PH. Derfor synes jeg denne nye supporterklubben er et strålende tiltak. Og vi skal ikke fungere som et motstykke til PH, derimot et suppliment og kanskje PH blir bedre av dette? Og tror dessuten vi forhinderer de gnissningene som har vært. Slik situasjonen har utartet seg nå er ingen tjent med!

---------------------------

Hiv styret!!!!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340