Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 26 sep 07, 14:25
Endret: 26 sep 07, 14:27
Opprinnelig postet av bønna
Opprinnelig postet av Holters

Og det er nettopp dette Plankehaugen har forsøkt å gjøre også, altså å skape en supporterklubb som omfavner flertallet fremfor en "gutteklubben grei" for spesielt interesserte.

Jeg synes det er flott at både barn, ungdommer og besteforeldre sammen kan dra på tur i regi av Plankehaugen. Dette mangfoldet er noe jeg er stolt av, og det håper jeg ingen klarer å ødelegge.



Da spør jeg deg Holters, er PH en supporterklubb for mangfoldet? For meg har det virket som at styret har prøvd å luke ut de som ikke står for samme kultur som PH. Men rett meg gjerne om jeg tar feil.

De har luket bort 3 som har blitt tatt for blussing, som de visste var ulovlig, og som dere i BRH har vært med på å bestemme at ikke er akseptabelt. Videre har en mann blitt luket bort etter at andre medlemmer av Plankehaugen har følt seg utrygge, blitt direkte konfrontert, og så videre... Altså uakseptabel oppførsel og mangel på normal folkeskikk. Dere kan klage på avgjørelsen, men det råder likevel ingen tvil om at dette VAR et problem, da folk HAR sendt inn klager, og HAR følt seg utrygge. I stedet for å kun fokusere på "deres Ultraskultur" har Plankehaugen valgt den mer vide og myke kulturen, som helt klart favner mangfoldet og flertallet.

Disse uakseptable tingene har blitt luket bort. Ikke de som bare danser, hopper, synger og koser seg på kamp.

Så ja, mangfoldet er i høyeste grad ivaretatt. Kun én ting har blitt forandret. En forsanger, som kanskje til tider slet med å se hvor grensene gikk og ikke var særlig mottagelig for kritikk, har forsvunnet. Og han takket for seg som forsanger før Plankehaugen utestengte ham.

De andre visste hva de gjorde, og at det ikke var lov.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340