Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 26 sep 07, 11:51
Opprinnelig postet av KeJ
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av 1947modell
Tarek er blitt redd. Han tenker skade og videre salg.

For noe tullball.

 

Synes du er litt bombastisk i uttalelsen, samt at du ikke akkurat utdyper svaret ditt. Nå er jeg ikke nødvendigvis enig med 1947-modell, men kan være at Tarik har hatt litt feil fokus i løpet av sesongen da. Ville vel ikke vært så rart om han brukte litt energi på å tenke på hva/hvis/dersom etc. Hadde jeg vært 19 år og et stort talent som var blitt invitert på treningsopphold av diverse toppklubber, ja så tror jeg nok at ting ville gått til hue på meg også, ikke bare tror, jeg vet. Og selvsagt blir man redd for evt skader etc...

1947 modell kunne heller skrevet : Kanskje Tarik er blitt redd ?? Han er vel ganske bombastisk i det han skriver han også. Hvis Tarik tenker i de banene når han spiller, så er han ferdig som fotballspiller. Jeg er rimelig sikker på at han ikke tenker sånn når han er utpå der. Så der er vi i hvertfall uenig KeJ.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340