Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 25 sep 07, 01:20
Endret: 25 sep 07, 01:26
Diktert av et regime? Hallo?

Folka har blitt utestengt for noe de på forhånd visste var ulovlig. Ting som BRH, Plankehaugen og FFK sammen har kommet frem til enighet om at man ikke skal akseptere. Sammen har de blitt enige om nulltoleranse for bluss.

Noen ganger er det på tide å se seg selv i speilet. Seriøst. Det er ikke styret i Plankehaugen som har trådd over streken her, eller startet dette levenet. Det var de fire personene som alle tok med seg bluss de visste ikke var lov.

Klag gjerne over lengden på straffen, men det er tøvete å klage på at man blir straffet for å ha brutt regler man visste eksisterte.

Dersom man skal trumfe igjennom en frikjennelse på bakgrunn av at noen personer gjør noe man synes er "kult", så er vi på ville veier. Så lenge reglene er slik de er, så får man akspetere dem. Bryter man reglene, så får man også ta konsekvensen av det.

Den som er med på leken, får tåle steken,
... lærte jeg en gang i barnehagen.

Så får dere heller gå de riktige veiene for å gjøre dette til noe allment akseptabelt, men uansett så lenge det ikke er det, så får dere jaggu se å akseptere gjeldende normer og regler, og innrette dere samfunnet for øvrig.

Uansett hvor mange supportergrupperinger dere starter, reformerer, eller navngir "kule" navn", så vil det neppe bli lovlig med blussing på tribunene her til lands. Jeg tviler sterkt på at brannvesenet noensinne kommer til å godkjenne fri flyt av bluss på tribunene.

Til slutt vil jeg bare si at jeg personlig synes det ser kult ut med bluss på tribunene. Videre synes jeg også det er kult å kjøre fort når jeg har dårlig tid. Dersom jeg blir tatt i fartskontroll, så tar jeg straffen som en mann, og betaler boten jeg valgte å risikere når speed-o-meteret klart og tydelig viste en fart over hva som er lovlig. Dersom jeg at på til trår ekstra langt over grensen, så får jeg ta "utestengelsen fra norske veier" som jeg fint er pinadø nødt til også.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f