Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

LarsH

Knøttespiller
Ble medlem: 10 nov 06
Innlegg: 51

Lagt til: 25 sep 07, 00:16

Opprinnelig postet av Husgutt
Eier ikke lyst til å synge, all moroa er over. Forsangerne (som gjør så godt de kan) egner seg ikke til jobben, det er kun 20 stk som gidder å synge.. Sangene blir startet altfor høyt og... Føler meg som et medlem i Blåhvalene, det er ingen god følelse!!


Kan noen trylle og få Zoran tilbake på feltet?  Akkurat nå har jeg lyst til å kjøpe sesongkort på hovedtribuna neste år, men forhåpentlgvis forsvinner følelsen i morra...

Helt enig! Nøyaktig det du skev her er det jeg tenke for meg selv på bussen på vei hjem fra Ullevål.    I dag (som sist hjemme kamp) var det helt ræva trøkk fra PH.   Mistet tellingen på hvor mange ganger 2 (TO) sanger ble sunget samtidig på PH feltet i dag. Å når dem(vi) først klarte å synge samme sang endte det i kano-synging hver jæv... gang....! FLAUT!!!

Her er ihvertfall min mening/konklusjon:  Det er vell samme faen om vi har 500 eller 5000 medlemer i PH når livet vi klarer å skape er helt ræva.    Jippi, vi er den supporterklubben i Norge med flest medlemer. Jippi, vi eier en hest. Jippi, vi kan sitte på tribunen å drikke kaffe mens vi hører på kano synging! Hvor F skal dette ende??  Hvis det forstetter som dette så er det ingen tvil om at jeg heller setter meg på HT neste år. Heller det enn å være på PH feltet å irritere meg grønn over hvor elendig det har blitt!    Vi hadde virkelig noe på gang!  Men når er alt borte!!!  Jeg har alltid likt å stå på PH feltet. Det har vært liv å bra trøkk. Nå er alt borte!  Hva har vi da igjen som en supporter klubb?

NÅ MÅ NOE GJØRES, Å DET RIMLIG FORT!!!!

 

 

---------------------------

HEIA HEIA FREDRIKSTAD!!!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f