Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 17 sep 07, 13:48
Opprinnelig postet av Plankekæll
     

Den største forskjellen på Brann og FFK må jo være kantspillet, på Brann dobler de på hver side. På venstre har både Vaagan Moen og Hanstveit fantastiske innleggføtter, og på høyre side er ikke Guntveit og Solli stort dårligere. I FFK er vingspill med innlegg totalt fraværende. Nei, foran neste sesong ønsker jeg meg en god offensiv venstrebeint venstreback som Stefanutto. Vil også ha en god høyre kantspiller, da gjerne Joakim Austnes. Da begynner det å ligne noe.

Godt poeng, men jeg vet én ting til som var forskjell på FFK og Brann denne kvelden. Når FFK fyrte av skudd gikk de centimetre utenfor, eller ble styrt til side av en god keeper som såvidt nådde ballen med fingertuppene. Når Brann fyrte av gikk ballen via hælen på en FFK-spiller, fintet keeper totalt ut og snek seg frekt inn ved motsatt stolpe.

Jo da Brann var best. Men på ingen måte var de fire mål bedre. Brann hadde rett og slett kvelden, de har knapt nok vært så gode i år. FFK på sin side hadde en kveld som tilsvarer Branns hysteriske 0-6 tap tidligere i år. Alle har en sånn kveld i blant. Ser ingen grunn til å analysere den slags i senk, det er bare å riste det av seg og gå videre.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340