Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 16 sep 07, 22:14
Opprinnelig postet av bateman

til moderator: -hvorfor stenge den andre tråden fullstendig??hadde skrevet et laaaaangt konstruktivt innlegg i den andre tråden, men i det jeg skulle poste viser det seg at tråden er stengt og ALT jeg skrev er tapt....faen som ikke 0-4 var irriterende nok....HADEBRA!!!!!!!!!

Selvsagt beklagelig at hele innlegget ditt forsvant, men jeg kan da ikke vite hvem som er i ferd med å skrive et langt innlegg når jeg skal stenge en tråd, er jo ikke synsk heller. Og trådene bør stenges for å unngå at samme diskusjon går parallellt i flere tråder, dog, på hjemmekampene pleier vi noen ganger å legge sammen kamptråd og etter kamp-tråden i og med at det er få innlegg i en kamptråd når det er hjemmekamp, det var det tydeligvis ikke i dag. Har ikke annet tips enn Ctrl + A og Ctrl + C når du har skevet innlegget, da har du det i hvert fall kopiert om jeg skulle være like uheldig neste gang...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340