Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 19 apr 04, 18:27
Endret: 19 apr 04, 18:28
Opprinnelig postet av fugl
så vidt jeg vet representerer han klanen; noe som i seg selv burde gi han gudestatus hos dere.


Klansmenn har ingen gudestatus hos oss, men flere av dem jeg har møtt er trivelige mennesker.
Supportere er individer og sees på som det. Generaliseringen som bl.a du driver med er jo tragisk i seg selv, og viser tegn på manglende kunnskap om mennesker ("alle i Klanen er dumme osv...").
Det Klanen gjør som supportergruppe er det definitivt all mulig grunn til å se opp til, og forsøke å nærme seg, men forhåpentligvis på vår egen særpregede måte. Dette tar tid, noe vi er de første til å innrømme, men det kommer sakte, men sikkert. Entusiasmen og iveren ligger der, organiseringen, og ikke minst utvikling av eget repertoar tar tid.
Allerede neste år håper vi å være mange flere syngende på hjemmebane.
Vi har fått et eget felt , men det ble ikke spikret før i mars, da hadde mange allerede valgt sitteplass andre steder på stadion.
Foreløpig er vi ikke på deres nivå Kfl, men vi skal nærme oss sakte, men sikkert, og en dag....

---------------------------

Macka fra start!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340