Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 15 sep 07, 15:59

ENDELIG HAR HOCKEYEN BEGYNT IGJEN!!!!!!!!!!!!!!

vi var en full buss madmax,, :P  bussen tokk 55 stykk, å det var noen som kjørte så var vell ca 70 stykk fra fredrikstad kan jeg tenke meg ..vi lagde veldig bra liv:) 

utrolig morro på jordal igår:D andre gangen jeg har sett stjernen vinne på jordal hehe:D   

men nå skal vi ikke ta helt av her, vålerenga er altid "slow starters"   guttane vant kampen fordi de ga 130 % innsats hele tiden ..  hvis dem detter ned på bare 110 & innsats i slike kamper så taper de..

men det ser ikke værst ut,, trur at stjernen kan klare en 6 plass jeg da er jeg fornøyd:) for de har jo veldig mange lokale ungutter med,  men de er tiljengjeld veldig sultne virker dt som ,,, trur både westreng og simensen vill være en av unguttene som gjør en veldig bra sessong.(by the way, jeg sikkra meg drakta til begge ifjord)

hehe ja de enga supporterne på vipen satt å skrek mye dritt ja,,,,å vi må vell innrømme at vi svarte dem ganske greit å:p   men det hele var da ganske harmløst,,, vaktene holdte jo tross alt på å le seg ijel:P :P hehe

morsomaste turen å kampen jeg har vært på på lenge:)   trur garantert tribunelivet i stjernehallen kommer til å bli mye bedre en ifjord  hadde vært utrolig morro , om plankehaugen guttane og kanskje brh guttane hadde kommet opp å stått sammen med oss også:)

er det ikke trondheim til tirsdag a?   hmmmm ?

 

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340