Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 14 sep 07, 10:58
Opprinnelig postet av Snæbbis
Å skylde på Iscmaelschmuck og hans innlegg er så allikevel lavmål. Det var et godt, vellskrevet og saklig innlegg, med tildels berettiget kritikk. Som han selv også skriver var det aldri hans intensjon å få Zoran kastet, og han er heller ikke en av de som har klaget til PH. Å tro at Ph og FFK smører sammen hele denne bruduljen pga. et innlegg på FFKsupporter.net er direkte naivt. Les gjennom hele tråden og hold deg for god for så usaklige ytringer, det er først og fremst deg selv du trekker ned i søla med slike innlegg.


Sorry, var vel en spontan reaksjon. Er bare utrolig frustrert over alt dette som har skjedd og som sagt tidligere har jeg ingen tillitt til det sittende styret. `Er mange som vil fremme mistillitt til det sittende styret. Var en spontan reaksjon, men jeg syns fortsatt at det er ganske smålig å lage en diskusjon av at man ikke gidder å synge for laget og oppfatter Zorans masing som kjefting. Hadde det vært i en annen supporterklubb så hadde omtrent samtlige blitt kastet ut av PHs styre. Jeg er fortsatt enig med Zoran. Hvis man da ikke vil bidra på en bortekamp får man skaffe seg plass på en av hovedtribunene og ikke de som er forbeholdt SUPPORTERE

---------------------------

FFK tok hjem pokalen i år:) Norgesmestere 2006:)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340