Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 14 sep 07, 10:52
Endret: 14 sep 07, 11:12
Opprinnelig postet av Looney

Jeg synes denne diskusjonen har tatt av og er blitt veldig usakelig.

For deg å si at Zoran er en supporter med stor S så er vel det litt feil...Jeg står selv på PH feltet ikke så langt fra Zoran og en noe mere usakelig og ufyselig fyr skal man lete lenge etter. Hvis du blir en supporter med stor S ved å skrike og kjefte så skal jeg takke for meg. Jeg skal være enig om at Zoran er flink til å dra i gang sanger men litt normal folkeskikk er vel ok, også?

Deg om det. Er det usaklig at noen liker ham og setter pris på engasjementet hans? Selvfølgelig er ellers normal folkeskikk på sin plass, men det bør gjelde begge veier.

Opprinnelig postet av Looney

Så til de som virkelige er Supportere med stor S, de er Ulf , Roy, Silje, Øyvind, Nina og alle sammen i styret og medlemmer som står på natt og dag for laget. Her er det mye prat om å melde seg utikke være tilfreds med PH styret. Er det noen av dere som har vært på årsmøtene?? Nei, trodde ikke det.. Det er vel ca 40 personer som dukker opp hvert år og det er en liten % del. Møt opp hvis dere er så jævla utilfreds!!!!

Har ikke vært spesiellt utilfreds før denne dritten fløt til overflaten, og nå har jeg jo i grunn meldt meg ut. Kan absolutt ikke erindre at det har vært noe årsmøte jeg har hatt behov for å gå på tidligere som et ringe medlem.

Opprinnelig postet av Looney

En siste ting...Plankehaugen har loppemarket i helgen, hvor mange av dere utilfredse er det som har vært med å dratt møbler og arbeidet for dette projektet for å få inn penger til plankehaugen?



Hva er det egentlig du mener her? At vi skal være med å slepe gammal dritt til PH`s loppis fordi vi er utilfredse? Går disse penga til for til hesten?

Opprinnelig postet av keiko99
støtter looney der


Hvilken overraskelse. Han sa jo de to magiske ordene for deg, både Ulf og Berg i en settning a gett.


---------------------------

Go tell the Spartans, passerby,
That here, by Spartan law, we lie

NEI TIL HETS AV BRH!

FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340