Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Looney

Bedriftsspiller
Ble medlem: 14 sep 07
Innlegg: 3

Lagt til: 14 sep 07, 09:06

Jeg synes denne diskusjonen har tatt av og er blitt veldig usakelig.

For deg å si at Zoran er en supporter med stor S så er vel det litt feil...Jeg står selv på PH feltet ikke så langt fra Zoran og en noe mere usakelig og ufyselig fyr skal man lete lenge etter. Hvis du blir en supporter med stor S ved å skrike og kjefte så skal jeg takke for meg. Jeg skal være enig om at Zoran er flink til å dra i gang sanger men litt normal folkeskikk er vel ok, også?

Så til de som virkelige er Supportere med stor S, de er Ulf , Roy, Silje, Øyvind, Nina og alle sammen i styret og medlemmer som står på natt og dag for laget. Her er det mye prat om å melde seg utikke være tilfreds med PH styret. Er det noen av dere som har vært på årsmøtene?? Nei, trodde ikke det.. Det er vel ca 40 personer som dukker opp hvert år og det er en liten % del. Møt opp hvis dere er så jævla utilfreds!!!!

En siste ting...Plankehaugen har loppemarket i helgen, hvor mange av dere utilfredse er det som har vært med å dratt møbler og arbeidet for dette projektet for å få inn penger til plankehaugen?

---------------------------

Looney toones


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340