Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 14 sep 07, 07:37
Opprinnelig postet av Jonek

Et slikt regne stykke er bare tullball!

Zoran har trukket flere til stadion enn jaget bort, kan jeg nå påstå. 

Ja, Zoran har bidratt svært positivt til FFK gjennom sitt flotte engasjement for PH og hvis du teller antall personer som har kommet til eller forsvunnet pga. Zoran er det enkelt: Han har bidratt til å løfte PH, FFKs anseelse i fotballnorge pga. det liv FFKs supportere har skapt på tribunene over det ganske land. All honnør til Zoran for det!!!!

Men allikevel mener jeg det er regnestykket ditt ikke helt går opp, fordi det blir for naivt å velge å se bort fra det negative med en person og utelukkende se på det positive...

For å spissformulere (ganske så mye): Hitler var vel en suveren fyr fordi han fikk ned arbeidsløsheten i Tyskland?

Det er et uttrykk som er ganske kjent og som kanskje kan passe i denne sammenhengen, og det er "kill your darlings". Noen ganger må man ta vonde og lite populære valg - for å komme videre.

Jeg tror vi, summa summarum, får se at det blir skapt noe positivt av dette, gjennom at vi får på plass et sangfelt (der det er hevet over enhver tvil at ALLE skal synge), at FFK kanskje får to supporterklubber der den ene er breddeskaper og den andre er for de mest ihuga supporterne og at diskusjonen og støyen rundt Zoran og de andres utestengelse bidrar til å løfte frem andre personer som tar ansvar.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340