Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 12 sep 07, 15:11

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Jeg krever ihvertfall ikke noe møte, et regelbrudd er et regelbrudd!

Pisspreik... Det skal være et rimelig grovt regelbrudd for å bli kastet ut. Da snakker jeg om myyye mer alvorlige anklager enn for eksempel et bluss...

Og grunnen til at det kreves en redegjørelse er jo fordi styret her har kastet ut medlemmer, som har gitt alt av seg selv for å gjøre plankehaugen til en bedre supporterklubb UTEN å komme med en begrunnelse. Nå er det snart flere dager siden og det er intet annet enn en SKANDALE at flere tusen medlemmer ikke har fått noen god begrunnelse.

Den vitsen av en pressemelding PH og FFK sendte ut her om dagen er et hån mot resten av medlemmene. Jeg krever å få vite grunnen til at medlemmene er kastet ut av PH og Stadion.

PS: for all del, om det hadde kommet frem at det faktisk er en real grunn til å kaste de ut så skal jeg holde kjeft, men jeg må da få lov til å si at det ikke virker som dere har særlig grunnlag når dere ikke kan komme med en REDEGJØRELSE engang...

---------------------------

heia heia...


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340