Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 11 sep 07, 20:07

Opprinnelig postet av ishmaelSchmuck

Når det er sagt aner jeg ikke (i likhet med alle andre her inne, tydeligvis) hva som er begrunnelsen for utestengelsene og har ikke lyst til å spekulere i det heller.

Morgan Andersen i artikkel i FB: "De har gjort ting som ikke er lov hverken i eller utenfor fotballen, sier administrerende direktør i FFK, Morgan Andersen, til VG Nett.".

Altså... Kjefting på supportere er kanskje ikke akkurat motiverende eller hyggelig - men særlig ulovlig kan man vel knapt si at det er.

I tillegg sier Ulf Berg til NRK: "Plankehaugens leder Ulf Berg sier at utestengelsen ikke er noen direkte følge av supporterbråket etter Stabæk-kampen. - Nei, det er flere ting. Mer har vi ikke å si, egentlig."

Jeg har derfor fryktelig vanskelig å se at et en hendelse på Nadderud  med skriking skal være årsaken.. Blussing, dretfylla og kjekling med onkel politi derimot... 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340