Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 11 sep 07, 19:54
Endret: 11 sep 07, 19:56
Vel hadde tenkt til og si at vi ikke skulle ha med noen bannere, men greit nok for meg... Meningen min er at man trenger ett motstykke til PH slik at man kan vise god tribunekultur på mange måter, ikke bare ved og hedre det en og det andre i hytt og gevær, men kun ved synging og ingenting annet. Samtidig som man  blir semikjendis for det.

Da trengs de rette folka, ingen som gidder og melde seg inn i en uavhengig supporterklubb vist det ikke er noen andre fordelel en at man kan få lov og synge i 90 min. Uten billige sesongkort, billige bussturer og fordelsrabbater i Aristokraten er det kun de som genuint vil synge som kommer til og melde seg inn. Det er ideen min.. Hva slags løsning man skal gå for må jo de som engasjerer seg finne ut av. PS, denne gjengen skal heller ikke ha noe navn, slik at vi ikke blir plasert i bås!

Vi skal også kun bry oss med oss selv slik at ingen rundt skal føle seg truet..

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f