Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 11 sep 07, 15:50
Opprinnelig postet av ishmaelSchmuck
Har ikke vært innom forumet på en knapp uke pga. ferie. Vet ikke om Klokan fremdeles leser/er medlem på forumet her, men uansett:

Jeg oppfordrer helhjertet Klokan til å fortsette som forsanger i Plankehaugen.

Jeg håper og tror ikke det var pga. tråden jeg startet at Klokan trekker seg. Meningen med tråden var å ta en debatt omkring  hvilken retning PH skal ta, virkemidler etc. etc. Det var aldri min mening at noen skulle trekke seg eller liknende. I ettertid ser jeg at jeg burde brukt nicket til Klokan og ikke hans virkelige fornavn. Min erfaring med dette forumet var at det overhodet ikke var noen tvil om hvem Klokan er, men uansett beklager jeg bruken av virkelig navn.

At Klokan har mottatt trusler er selvsagt fullstendig forkastelig og jeg håper det er unødvendig å si at jeg selvsagt ikke har noe som helst med dette å gjøre.

Jeg håper å se Klokan på sin vante plass på PH-feltet fra min vante plass på hovedtribunen på søndag mot Brann.


du mente sikert ikke det men zoran ble kasta ut, utestengt ubestemt tid og kommer aldri tilbaka
retning plankehaugen tar er rett i dass

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340