Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Motzki

Bedriftsspiller
Ble medlem: 10 jan 07
Innlegg: 2

Lagt til: 10 sep 07, 16:45
Zoran har min fulle støtte, og respekt dersom han nå velger å gi seg. En ting er å få tyn på forum som dette, en annen ting er trusler om å skade Zoran, og/eller arbeidsplassen. Jeg er ikke like sikker som alle dere andre på at Zoran kommer tilbake. Trusler vedr. arbeidsplassen vil også gå utover arbeidsgiver og kanskje også sikkerheten til andre ansatte. Jeg vet ingenting om hvilken måte truslene er fremkommet på, men dersom Zorans valg står mellom å være forsanger i PH, eller i det hele tatt å ha en jobb, samtidig som arbeidskollegaer og familie føler en større grad av sikkerhet, har han selvfølgelig tatt rett beslutning.

Jeg synes bare det er forkastelig at mennesker kan komme med slike trusler.

Det er synd på FFK, som mister en så viktig person som Zoran, og det er synd på Zoran som må gi opp noe som er så viktig for han som FFK.

---------------------------

Wenn ich am Ende vorn stehe, können mich die Leute auch Arschloch nennen. Das ist mir egal. -Matthias Sammer über seinen Spitznamen "Motzki"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340