Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

MA

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jun 07
Innlegg: 193

Lagt til: 10 sep 07, 15:40

Jeg har ingen problemer med å skjønne poenget deres jeg, og jeg kan ikke i min villeste fantasi tro at dere ikke skjønte hva jeg mente heller. ALLE som er på Fredrikstad stadioen støtter selvfølgelig laget sitt, og sikkert dem som ikke går på kamp også men som sitter hjemme i stua å ser kampen på tv. Men nå var det ikke tv-titterene vi snakka om vel?  Jeg for min del synger i 90 min hvis det er noen som drar igang det. Noe som for øvrig kun har skjedd borte mot Sandefjord i år. Jeg skulle ønske at hele PH feltet var med å sang og at PH var en av de beste i Norge til å synge og heie på laget sitt. Jeg skulle ønske at  vi fortsatt hadde vår "beste" forsanger fortsatt, og at alle kan si meninga si uten å kaste "dritt" over andre.

Men tilbake til tråden som startet denne diskusjonen. Det blir motivert på feil måte og de fleste som får kjeft eller "dritt" slengt etter seg for at de ikke synger, de blir i hvert fall ikke motivert til å begynne å synge. For å snu dette hjelper det ikke med hverken høyere pris på PH tribuna, sangkontrakt eller ny forsanger. ALLE må være med å ha litt toleranse for hverandre, slutte med en "jeg er en bedre supporter enn deg" mentalitet og sist men ikke minst snakk hyggelig til folk.

Jeg tror absolutt på forslaget om å spre flere forsangere rundt på forskjellige plasser på tribunen, men det vil nok ikke " den såkalte harde kjernen"være med på, da det sikkert ønskes fra deres side at de skal stå samlet og bli SETT.

Forøvrig syns jeg ikke overskriften til denne tråden henger på grep med innlegga lenger.

---------------------------

Plankehaugen for ALLE...... men for guds skyld syng da :-)
Brukernavnet mitt har ingen ting med FFKs sportsjef å gjøre, bare to helt tilfeldig valgte bokstaver............


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340