Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 10 sep 07, 15:37
Endret: 10 sep 07, 15:39
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Jeg ser helst ikke at det blir starta sanger i hytt og pine fra hvem som helst, da har vi synket ganske dypt. Sang skal heller ikke komme spontant er min soleklare mening. Det skal være et systematikk i det hele, ellers så skeier det bare ut.

BRH som fast forsangerrolle ?? Tja, hvordan mener du det skal fungere. Mener du at en/et par av de skal ta på seg rollen eller alle ?? Hvis du mener hele BRH, så tviler jeg sterkt på at det kommer til å funke. Forsangere bør nemlig stå vendt mot de som skal styres, og ikke ut mot banen. Hvis du mener at de kan stå vendt ut mot banen, og samtidig starte sanger, så kan jeg si såpass at innen de har fått ut sangene orntli, så dør sangen ut.


Du misforstår nok en del av det prøver å få fram. Når jeg snakker om å ta ansvar for å sette i gang sangene, mener jeg at folk hører på den evt nye forsangeren(e) og ikke begynner med drittslenging og jantelov. Og BRH skal være med på å støtte opp om forsangeren sånn at sangene blir dratt i gang. Da kan det gjerne være en fra BRH (ikke nødvendigvis) som står som forsanger, ja én person vendt mot publikum. Eller to. Evt kunne personen hatt megafon. Husker jo når djpete var forsanger sammen med Zoran.

Sang skal være spontant. Å ha sangøvelser hvor man øver inn kano osv høres egentlig bare komisk ut. Selv om det er forsangeren som setter i gang sangene, så er synginga spontan, den er ikke innøvd før kamp. Men det jeg synes kunne vært en idé hadde vært å f eks finne ut når vi kan kjøre alle med 
armene i været som i razzia, og få folk til å løfte armen når man synger sin linje i kanoen i Paokara sangen her på forumet, for så å få forsangeren til gi den beskjeden. Har jo vært diskutert, men det må
jo gjøres noen gang. Hadde vi hatt Zoran hadde det ikke vært noe problem å få satt det i gang, men
nå trenges det nok først å få fram forsanger(e).

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340