Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5524

Lagt til: 10 sep 07, 12:28

Opprinnelig postet av varheim
Er egentlig dritt lei denne "jeg-er-bedre-enn-deg-supporter-debatten", Hva mener Plankehaugen? Styret altså. Er det sånn at noen mennesker kan få lov til å si og mene akkurat som de vil. Jeg mener det er ganske graverende at enkelte mennesker på PH-feltet mener å ha enerett på hvordan man skal oppføre seg og kle seg på feltet. Jeg kommer til å stå rett opp og ned i min juletredrakt i lange perioder, uten å synge eller hoppe. Jeg kommer til å hoppe og synge når jeg ønsker det. Hva andre mener om hvordan jeg utfører min supportergjerning, gir jeg blaffen i. Jeg er hverken bedre eller dårligere enn flesteparten på feltet.

 

Du er i din fulle rett til å gjøre som du vil. Personlig er jeg heller ikke en syngende og hoppende supporter. Dette må alle gjøre som de føler for.

Men, jeg kan ikke se at du har noe på PH feltet å gjøre med de holdningene. PH har en spesialpris på billetter fordi de skaper stemning på kampene. Vanlige tilskuere, som jeg selv er en del av, betaler en annen pris og er henvist til andre deler av tribunen. Jeg synes det er trist at noen som ikke er bidragsytere til den gode stemningen snylter på andre PH medlemmer med å benytte seg av supporterklubbens goodwill bare for prisens skyld. Hvis man ikke er villig til å betale det som det koster å gå på kamp så får man heller bli hjemme. Og jeg sier villig fordi alle i Norge i dag har råd om de prioriterer det. Jeg anser også den summen jeg betaler for kampbilletten å være min støtte til FFK kassa. For de som ikke er villig til å betale så stikker kanskje ikke klubbfølelsen så dypt.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340