Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 10 sep 07, 02:13
Opprinnelig postet av Shadar

En annen ting jeg lurer på sånn generelt angående BRH, det er sikkert blitt spurt om 1000 ganger, men jeg prøver meg: Dere vil altså ikke "ligne juletrær" som dere sier, ikke være et vandrende reklameskilt, altså ikke kle dere i rødt/hvit osv. Er det bare jeg eller er denne holdningen litt motsigende med bande-navnet brigaderødhvit.

Som sagt, dette er sikkert et teit spørsmål som er blitt spurt om før, men jeg lurer, ærlig og oppriktig.



Om det ikke hadde vært for vaktene på stadion så hadde også vi farget tribunen rød og hvit med våre flagg og bannere. Når det gjelder vår "uniform"(som flere på dette forumet kaller det) så sverger flere av våre gutter til britisk tribunemote selv om noen av oss er å se med både skjerf og drakt, dette er en personlig preferanse og har ingenting med støtten man gir til laget sitt før, under og etter kamp.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340