Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

morradi

Juniorspiller
Ble medlem: 13 aug 06
Innlegg: 148

Lagt til: 08 sep 07, 04:00
Opprinnelig postet av mygg

Det der kan fort bli en realitet. Dersom dere i og rundt BRH står på lenge nok med å kjefte på tanter og indianere for at de ikke synger på kamp så tror jeg nok at PH fort vil oppleve nedgang i medlemstallet
Du er inne på noe. Plankehaugen er utvilsomt på sitt beste når de er flest. Det er når 9000 FFK-supportere tar helt av i VG-svingen eller borte-feltet på Åråsen at vi skiller oss fra den gemene hop. 200 hardcore-fans på Nadderud er ikke like fett. Når det er sagt: De 200 fansene gjør en utmerket jobb, og er viktige i forhold til å skape liv på alle slags kamper. Men de gjør seg selv en bjørnetjeneste ved å fordømme alle som ikke er like dedikerte til sangkunsten som seg selv. Jeg mener Plankehaugen har gjort seg selv gode ved nettopp å være inkluderende - takket være folk som Ulf Berg, Jon Syversen, Lars Thoresen og i sin tid Roy Bilet. En "hardcorifisering" tjener ingen, rent bortsett fra en liten gruppe engasjerte - men kanskje ikke like strategiske supportere. Og dessutten: Vi er norske og fra Fredrikstad - hvorfor nødvendigvis etterstrebe en kontinental-europeisk trend sånn helt uten videre? Hvorfor bry seg så fordømt mye om hva andre synes så lenge det er folkefest i Fredrikstad? Nå har jeg skrevet lenge, og erkjenner at det kanskje er feil sted og tid. Klokan har gjort en kjempejobb for Plankehaugen. Men han er ikke veldig mottakelig for konstruktiv kritikk. Så jeg håper at han - og andre ringrever i hardcoregjengen - åpner også for oss juletrær og SmartClub-maskoter.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340