Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 08 sep 07, 02:56
Beklager, men jeg ser bare ikke grunnen til at folk tenner på alle plugger her. Trådstarter la inn et saklig innlegg med konstruktiv kritikk. Det kan sikkert diskuteres inn og ut, opp og ned om at trådstarter ikke skulle brukt navn osv.

Alle slags grupper og organisasjoner trenger ris og ros for å utvikle seg til å bli enda bedre. Dette gjelder også individer. Men når trådstarter legger frem sin kritikk med gode argumenter, bør det også mottas på en litt bedre måte enn hva noen har gjort her. Folk er forskjellige, men litt ydmykhet bør vi alle ha.

Når det gjelder Klokans valg, blir jeg som alle andre veldig trist. Han har alltid vært en fantastisk forsanger, og vært flink til å skape liv og entusiasme på Plankehaugenfeltet. Håper du er tilbake snart! Men, som jeg tidligere har nevnt, ris og ros lagt fram på en saklig måte, bør mottas på en voksen måte.

Opprinnelig postet av kim_andre_c
Resultatet av dette er at Zoran gir seg i Plankehaugen!!


Han kan umulig ha gitt seg i Plankehaugen pga denne tråden. Håper jeg for hans del hvertfall.

---------------------------

You just have to accept that some days you`re the pigeon, and some days you`re the statue.
David Brent


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340