Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

mygg

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 243

Lagt til: 08 sep 07, 00:54
Endret: 08 sep 07, 00:55
Opprinnelig postet av ajg

Personlig ville jeg heller hatt en supporterklubb med 500 medlemmer hvor alle var syngende medlemmer med rett mentalitet i stedet for 3000 medlemmer hvor svært mange av medlemmene er tanter, indianere osv som ikke vet hva tribunekultur er en gang.


Det der kan fort bli en realitet. Dersom dere i og rundt BRH står på lenge nok med å kjefte på tanter og indianere for at de ikke synger på kamp så tror jeg nok at PH fort vil oppleve nedgang i medlemstallet. Trådstarter fikk kjeft på Nadderud for at han ikke sang nok. Dette er desverre ikke første gang at tanter og indianere på kamp har fått kjeft. Og etter å ha lest denne tråden ser det ikke ut til at det er siste gang heller.

Personlig vil jeg helst ha en stor og inkluderende supporterklubb med 3000+ tanter og indianere og alle mulige typer folk. Og raringer som meg. Fotball skal være inkluderende. Jeg har sett FFK-kamper i 15-20 år, og FFK-supportere har alltid vært folk i alle aldre, størrelser, farger, etc. Og det må være åpent for at man ikke er like ultraskul som endel debattanter i denne tråden.

Tanter liker å synge. Men tanter synger kanskje litt anderledes enn dere i Brigade Rød Hvit. Kanskje ikke så høyt og kanskje ikke så ofte. Er ikke det lov lenger? Det har fungert i flere år. Må tantene nå flytte seg for å tekkes Brigade Rød Hvit? PH består av flere tusen juletrær. BRH består av... 10 pers? 20? 30? Jeg foreslår i stedet at BRH flytter seg. Hvis ikke kan vi ta en håndsopprekning om saken på neste hjemmekamp. Du er jo inne på saken selv:

Opprinnelig postet av ajg

men plankehaugen har dessverre utviklet seg i feil retning på dette området, og det er vel også bakgrunnen for at BRH ble stiftet, nemlig det å samle alle med mentalitet sammen. mitt håp (selv om jeg ikke er en av frontfigurene i brh) er at etterhvert som brh blir større så flytter vi til en annen plass på stadion og kjører vårt eget show.



Super idé!! Jeg er sikker på at dere i et møte med Morgan kan få fiksa 20-30 ståplasser til dere fra neste sesong.

Jeg tror at det store flertallet supportere i og rundt FFK tilhører den gruppa juletrær som BRH ønsker å distansere seg fra. Da er det kanskje greit at BRH retter seg etter disse og lar folk synge, heie, vinke, hoppe akkurat som de vil. BRH prøver å skape et bilde av at man helst skal synge av full hals gjennom hele kampen for å kunne stå på PH-feltet. Har Plankehaugen kommet med en uttalelse om dette? Eller er det noe som har dukket opp i dette forumet?

BRH må gjerne stå på gjennom hele kampen - all ære til dem for det. Men ikke påtving oss andre syngende supportere noe regime vi ikke har bedt om.

For: Bare gjennom å være inkluderende klarer PH å være en stor supporterklubb som faktisk klarer å skape stemning på bortbane like mye som på hjemmebane.

Og så en liten oppklaring i tilfelle noen ønsker å misforstå: Ja, det er bra at det finnes folk som gidder å være forsangere, det er supert at noen tar i ekstra tak med å finne på nye sanger etc. Håper dere fortsetter med dette. Og jeg håper at mange flere hjelper til med dette!


Hilsen en indianer.

UGH!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340