Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Larsærn

Knøttespiller

Ble medlem: 24 apr 05
Innlegg: 72

Lagt til: 07 sep 07, 15:23
Nå vil jeg begynne med å si at dette har sklidd helt ut av hva tråden handler om!
Men, så vil jeg gjerne få sette min mening på kranlingen deres.
Et ord: Tullball!

Dere som sier at United fans kun er medgangssupportere tar en smule feil... De 2-3 årene før fjorårs sessongen hadde jo ikke United prestert så veldig bra i hverken PL eller CL., men United hadde fortsatt fullsatte seter hver eneste kamp!

Og det tullet med at United er et barne lag, sier bare tss... Grunnen til at mange *små* barn heier på laget er vel mye pga foreldre/eldre søsken som heier på det. Og når det er så mange unger som heier på United, må jo isåfall være en del voksne foreldre også. eller...?
Det er jo det samme i de fleste familier, at familien har et stamlag, ungene heier på laget som pappa heier på, ungene til ungen heier på laget til pappa osv...

Og til deg som sier at United spiller kjedelig fotball eller hva en det var, hæh? Du har altså tydeligvis ikke sett så altfor mange United kamper, når du har sett nok kamper til å få en mening om hvilken spillestil de har, altså 5-6 kamper for deg, (vis ikke kan det jo hende at vi får en liverpool supporter inn i klubben vår) skal jeg med glede ta dine uttalelser alvorlig! Men United har uansett ikke noen kjedelig spillestil, de har så mange tekniske spillere at det ville vært idiotisk å ikke bruke deres ferdigheter.

Regner med at det blir et par reaksjoner på dette innlegget da det er noen forumkåte liverpool supportere her!
// Larsærn over og ut //

---------------------------

FFK the treble om 2 sessonger... TL, SAS cupen og UEFA.
HAMMARBY nytt hat lag i sverige!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f