Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 07 sep 07, 15:14
Opprinnelig postet av bjorn
Ikke prøv å forklar en manu supporter om ekte klubbfølelse, brorparten av ugresset er guttunger som fant seg en "vinner" og klistra på seg en ekkel "følelse" for laget.

Manu er uten tvil ett cirkuslag, folk fra hele verden kommer for å se på freakshowet.




og da må jeg spøre, hvordan ble du supporter av et lag i England eller hvor som helst? FFK blir noe annet da man har et annet forhold til byen, men har akkurat samme følelse for laget FFK som Manchester United, kanskje enda litt sterkere for United. Som 5-6 åring ble jeg forelska i Manchester United og spillerne der(12 år sia),  er det noe unaturlig med det?  Er vel en grunn til at de fleste Leeds supporterne her i Norge i dag er menn på 30-40 +? 
Nokså mange Liverpool supportere oppi åra også pga. de hadde sin storhets periode da, men der blir det rekuttert hele tiden av fedre, onkler, fettere og søsken. Been there done that for å si det sånn, 
men ble Manchester United på meg 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f