Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 06 sep 07, 21:38
Endret: 06 sep 07, 21:52
Nå har jo folk i tråden tildels backet up trådstarters startinnlegg med uttalelser om at de selv stod nært episoden og overvar den. Vi kan ikke stenge tråder som faktisk oppfordrer til en meget nødvendig debatt bare fordi ett fåtall mennesker føler seg truffet. Det nytter ikke å feie en slik konfrontasjon under teppet, og late som om ingenting har skjedd, når trådstarter helt klart følte at det var ubehagelig. Og trådstarter har ikke vært noe annet enn saklig. Personangrepene har andre stått for. Trådstarters innlegg inneholder intet annet enn hva som er langt innenfor grensene for ytringsfrihet.

Og ja, det er mitt skjønn på saken, og derfor ble også tråden gjenåpnet etter at vi diskuterte saken internt. Variasjonen blant svarinnleggene viser at debatten i høyeste grad er nødvendig.

Kan for øvrig godt fjerne "Zoran" fra tittelen, uten at jeg tror det ville ha gjort noe, eller gjør noe fra eller til, i denne saken. Det finnes for øvrig flere som heter Zoran i verden.

Og det er faktisk lov for folk å ikke synge dersom de ønsker det. Særlig når de selv også tar initiativet til å stille seg bort fra "den harde kjernen". Bare sånn for å ha sagt noe om selve trådens tema også.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340