Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 06 sep 07, 20:31

Jeg syns det er en feilvurdering og ikke selge. Så lenge vi har Lasse Staw og Erik Mellevold Bråthen i bakhånd, kan vi like godt satse på dem.

Det jeg tror vi taper mest på, er holdningene og seriøsiteten hans. Det fotballmessige tror jeg Lasse og Erik ikke er så mye dårligere enn Rami på, men vi mister en profil. Det sier litt at han fra dag èn har vært ute i media og sagt i fra når han har vært misfornøyd med holdninger til spillere/trenere/styret, og det er bra. Kan jo blandt annet nevne turneringen i Tyskland, hvor han mente det var mye alkohol med i bildet.

I tillegg sier det litt når han kommer 5-10 minutter før de andre spillerne, og varmer opp. Han dirigerer forsvaret under kamp, og tar tak når det trengs.

Men er det et bud på rundt 10 mill, syns jeg vi bør selge. Det er en form for langsiktig tenking. A) Vi får satset på to unge talenter, som vi i fremtiden mest sannsynlig vil kunne selge for en like stor sum som Rami blir solgt for. B) Vi får mye penger i klubbkassa til finansiering av spillere, samt enda mer talentutvikling.

---------------------------

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340