Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 06 sep 07, 20:25
Endret: 06 sep 07, 20:32
Opprinnelig postet av Radoslaw
Da "Klokan" ikke fremstår med sitt offisielle navn her på forumet, ei heller kan betraktes som en "offentlig person", så mener jeg definitivt at tittelen på innlegget burde blitt omgjort til f.eks.; "Noen spørsmål til Klokan", ev. til "forsangeren". Dette her kan definitivt karakteriseres som et personangrep. En anonym skribent fremsetter her særdeles negative påstander mot en navngitt person. Greit at innlegget er fremlagt på en saklig måte, dog er dette urelevant i denne sammenheng.

Her har "Klokan" sitt på det tørre, og jeg forstår han egentlig veldig godt når han føler dette som provoserende.

Det var Zoran selv som presenterte seg med fullt navn overfor trådstarter. Nå stiller trådstarter spørsmål ved hans oppførsel tilbake her inne, da han sikkert følte det var ganske naturlig at en mann som Zoran med flere vanker her inne. For alt hva jeg vet, er det ikke sikkert at trådstarter visste at Klokan var Zoran. At Klokan selv lar seg kjenne (noe som for øvrig ikke er en hemmelighet her inne) som Zoran, får så være hans ansvar. Det er ingen av moderatorene som har avslørt at Klokan er Zoran - kun ham selv, så vi har ivaretatt hans anonymitet.

Og hadde trådstarter skrevet "forsangeren til Plankehaugen" så er det det samme som å skrive Zoran i mine øyne. Så mye som Zoran har vært i media, og så fremtredende som han er, ville alle ha trukket den konklusjonen likevel.

Sånn er det å være en "offentlig person", selv om du mener at han ei kan betraktes som det, og det er sikkert rett rent juridisk, men neppe i praksis.

Trådstarter har for øvrig vært saklig i sine innlegg. At han ikke likte situasjonen som oppstod har da ingenting med personangrep å gjøre, men kan faktisk være en viktig debatt sentrale personer i Plankehaugen bør ta.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340