Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 04 sep 07, 20:29
Begge parter her har vel litt rett egentlig.

Zoran gjør en fantastisk jobb og blir meget revet med og da kommer det fort noen gloser i "kampens hete" jeg tviler på at det er ment som noe person angrep men heller at han blir så ivrig med å støtte klubben i sitt hjerte. Noe jeg vil si han er en av de beste til i norge.

Når vi reiser på borte kamper så er det også begrenset hvor man kan sitte så da må vi i plankehaugen også finne oss i at noen som er mindre ivrige står på sammen sted. Jeg synes det da er flott at de trekker seg vekk fra der kjærnen står. Men ikke ta det for personlig når noen kommer å prøver å få dere med å vise at dere faktisk er velkomne i gruppa.

Jeg skjønner godt at de som aldri har sett Zoran in action kan føle seg litt truet men slik må man uansett ta med en klype salt. Alle som har drevet med idrett vet at man sier og gjør ting på banen som man egentlig ikke mener, samme skjer faktisk på tribunen også man blir revet med og gjør sier ting man egentlig ikke mener men sier fordi man er engasjert og vil at flest mulige skal støtte opp.

Så på borte kamper bør vi alle sammen vise litt hensy til de som faktisk trekker seg vek men de bør også tåle å at de blir litt pushet.

På hjemmekamper så skal ikke de være på plankehaugen feltet så enkelt er det.

Litt dårlig norsk men dere skjønner sikkert hehe

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340