Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 04 sep 07, 19:27
Endret: 04 sep 07, 20:26
Opprinnelig postet av ishmaelSchmuck
Hele åpningsinnlegget

En annen ting som sikkert har vært fremme før men som jeg tar frem igjen...

På bortekampene, så er utrolig nok Plankehaugen MYE bedre enn de er hjemme synes jeg..

På hjemmebane så er det altfor mange folk, spesielt på din venstreside Zoran, som driter i å synge og som bare har kjøpt billetten for å glo.. Jeg har vært litt uheldig å kommet litt sent ut ett par hjemmekamper nå desverre, og havner helt ute på kantene hvor det er helt dødt.. Når Zoran gjør dette her frivillig, så synes jeg vi bør ihvertfall synge litt da..

Slik jeg opplever det, så er det når jeg synger gamle, unge og foreldre som titter dumt på meg fordi jeg skal støtte laget,.. Dette er noe jeg synes er veeeeldig ubehagelig..

Synes kritikken som kommer frem i dette innlegget er litt dårlig gjort ovenfor Zoran, som pisker og psyker seg skikkelig opp for å gjøre en fabelaktig innsats.. Hadde ikke Zoran vært der, så hadde dere jaggu klaga på det også..

Uten Zoran = 0 liv..

 

 

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340