Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 04 sep 07, 19:14

Nå syns jeg du bør bremse litt, Zoran. Du gjør en fantastisk jobb som jeg og veldig mange andre beundrer deg for, men oppførselen her på forumet syns jeg tar litt overhånd noen ganger. Det er greit å engasjere seg, men mener at det blir du som personangreper trådstarter mer enn motsatt når du kommer med et sånt svar.

Vet hvor irriterende det er med folk som ikke synger, så på det punktet skjønner jeg deg. Syns det er bra at du prøver å gire dem til å synge, men gjør det på en ordentlig måte! Er faktisk enig i at om man melder seg inn i Plankehaugen, skal man synge. Hva er ellers vitsen?

Dette er jo forresten en annen interresant diskusjon. Trådstarter, hvorfor står du i Plankehaugen hvis du ikke synger? Du sier at du trekker deg unna "hovedgruppa", men det er jo fortsatt på feltet som er disponert for Plankehaugen. Hvis man ikke skal synge, blir det jo mest sannsynlig for å få billigere billettpriser og rabatter.

Så oppfordring til alle som ikke synger på feltet: Syng!

 Og til Zoran: Jeg skjønner at du ikke liker å få navnet ditt trykket opp i media og på debattforumer som dette, men forsøk å ta det litt med ro på forumet. Hvis ikke er jeg redd du kommer til å få mange mot deg, og da tror jeg de vil slutte å synge på kamper.. Vi trenger ingen splittelse i Plankehaugen! Og fortsett og stå på, du er en mann vi i Fredrikstad er stolte over!

---------------------------

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340