Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 04 sep 07, 16:02
Opprinnelig postet av kim_andre_c

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Enig med deg Zoran. Kommer man med sånne utsagn ( selv om de er sanne ), så bør man også være voksen nok til å stå fram med fullt navn. Hvis ikke så får man ingen sympati fra min side.

Støttes! Hvorfor kan ikke folk skjønne at å stå på PH feltet eller der PH stiller seg på bortebane krever noe/stiller noen krav til delaktighet. Hvorfor skal folk på død og liv stille seg der hvis de ikke skal være med å bidra... Zoran kjører en hard linje, og det er vi nødt til å gjøre hvis vi skal heve PH noen hakk!!

PH - For syngende supportere!!

 

På PH-feltet på stadion hjemme er jeg enig. På bortebane vil man jo stille seg sammen med egne supportere. At det kreves at man bidrar når man stiller seg sammen med andre FFK-supportere på bortebane syns jeg er helt feil.  Hva har det å si for synginga hvis det står folk sammen med PH på bortebane, så lenge man stiller seg lit utenfor kjernen ? Absolutt ingenting.

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340