Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Superkjegle

A-lagspiller

Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 246

Lagt til: 04 sep 07, 13:50
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Jeg er enig i at Ramberg ikke er så stabil og komplett som spillerne i FFKs førsteellever bør være. Men jeg er godt fornøyd med å ha en så god spiller som Ramberg i backup når en av midtbanens fire faste er ute. Ramberg styrker ikke førsteelleveren, men han styrker laget med sine kvaliteter likevel. Jeg kan f.eks ikke se at Stabæk har noe bedre å sette innpå om en av deres fire beste på midten må stå over en kamp.

Det skal jo litt til også å ha så gode reserver. Brann forsøkte å ha Gashi i en slik rolle og vi vet jo hvordan det gikk.

Ramberg er helt topp å ha i stallen han. Det er nå min mening, hvis noen skulle være i tvil.



Om Ramberg er god nok eller ikke er ikke issue her.
Han speller for FFK og bør støttes hver gang treneren velger å sett ham på banen. Hvis han speller dårlig blir han tatt ut, dersom vi har noen bedre på benken.

Det virker som om noen kjører kampanjer mot mannen uansett om han har en dårlig match eller ikke.
Alle har en dårlig match i ny og ne. Noen støttes, og noen mobbes, avhenging av hvor mye man synes de er "verdt".

Det var en gang mange som mente at Pål André var for dårlig på første 11`ern (sikkert noen nå også).
Men han fikk sjansen og støtte og har vokst, nå kan han ofte få BB og bra beck spill.

Virker som om lokale spellere har mye mer problemer med å bli akseptert enn de som blir kjøpt.
Er det gode gamle janteloven eller er det småbymissunnelse?

---------------------------

GÅ SJÆL RHINO!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340