Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Larsærn

Knøttespiller

Ble medlem: 24 apr 05
Innlegg: 72

Lagt til: 04 sep 07, 13:14
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
Opprinnelig postet av Larsærn

Ok, først og fremst vil jeg begynne med å si at jeg ikke sier at det umulig for gashi eller de andre gutta...

Men det vrker som *fiffen* i Norsk fotbaball ser litt ned på FFK, da tenker jeg bl.a på Hareide, Andresen og ja. Virker som det bare er de litt eldre pansjonistene (spillere jeg tenker på nå, ikke support) som kan se at FFK ikke er kun bønner og rølp. Jeg synes at det virker som Hareide ikke har lyst til å bruke FFK spillere. Brenne er jo et prakt eksempel på det! Bjørkøy er rett og slett så god potet at han ikke har noe valg her. Si hva dere vil men dette er min oppfatning.


Er usikker på om jeg er litt farget av patrioisme, men jeg har også hatt mange av de tankene du har der og de tankene fikk jo vann på mølla når Brenne spilte seg inn på landslaget via treningsfeltet til LSK! Men det skal ikke forundre meg om dette er i ferd med å endre seg nå som FFK virkelig har begynt å bli et lag å regne med i Tippeligaen, og jeg tror vi vil få flere landslagsspillere i løpet av det neste året.


Håper det, Til neste sessong regner jeg med at det hvertfall blir Bjørkøy, Gashi og kansje Tarik om han skjerper seg og får opp formen litt på landslaget. Neste år blir vi uslåelige!

---------------------------

FFK the treble om 2 sessonger... TL, SAS cupen og UEFA.
HAMMARBY nytt hat lag i sverige!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f