Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

MA

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jun 07
Innlegg: 193

Lagt til: 03 sep 07, 14:24

Joda, jeg er for så vidt enig med deg og mener ikke at fotballspillere kan stilles på "lik" linje med en helt vanlig arbeider. Siden dem faktisk har motstand imot seg på hver eneste kamp og må kjempe for å få belønningen i form av et mål. Men det er ikke til å legge skjul på at det faktisk er forskjell på hvordan fotballspillere presterer også utifra egen innsats og vilje til å stå på 100% for laget og drakta dem bærer.  Det var bare det jeg ville presisere, at ikke alle presterer like godt selvom dem får ros fra både den ene og den andre. Å det er faktisk spillere på FFK sitt lag som burde hatt et "spark" i ræva og skjerpa seg betraktelig når det gjelder innsats og vilje både på og utenfor banen.....Å slike spillere blir ikke en bedre fotballspiller av å få ros, men skulle faktisk trengt en skikkelig omgang med god gammeldags kjeft, og en beskjed om å skjerpe seg eller bli benka neste kamp. Å vil han ikke være med på å gjøre sitt aller beste for laget så gi f.....og la andre få ta plassen som VIL. 

---------------------------

Plankehaugen for ALLE...... men for guds skyld syng da :-)
Brukernavnet mitt har ingen ting med FFKs sportsjef å gjøre, bare to helt tilfeldig valgte bokstaver............


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340