Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 03 sep 07, 11:49
Dette begynner å bli patetisk. Hvem er det som skal definere hvorfor og hvordan jeg går på kamp? Hvem skal definere hva som er riktig av meg å si? Hvis jeg trår over en subjektiv strek, si det gjerne til meg på stadion, så tar jeg det til etterretning, men ingen skal lage en mal på "supportere" og pisse i skoa på dem som ikke passer i den. Alle dere ekte supportere kan stille dere på egne felt, så kan alle vi andre gjøre det samme. Så kan vi se hvem som står trangest, ergo hvor det er flest folk, som igjen sier noe om hvilken gruppe som legger igjen mest penger. Det er min forbannede rett å ha subjektive oppfatninger av spillerne på FFK, noen liker jeg bedre enn andre, derfor har de mye mer å gå i forhold til mishagsytringer. Andre kan jeg bli irriterte på av den minste lille ting. Det betyr ikke at jeg ikke støtter laget, det har noe med ytringsfrihet å gjøre. Ordvalg er et nøkkelord, og så lenge jeg bruker ord jeg kan bruke til barn, sier jeg akkurat det jeg vil!

---------------------------

-Nei sa`n, så sa`n ente mer den da`n-


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340