Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 03 sep 07, 09:18
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Så hvis jeg mener Ramerg ikke er god nok, så har jeg trakasert han, samt hele trener apparatet til FFK? Jeg sitter da ikke å ringer ramberg på kvelden å forteller hvor dårlig han er, jeg klapper for han når han skal inn, jeg klapper for han når han blir bytta ut, jeg skriker "kom igjen ramberg" "Bra Ramberg" "Herlig Ramberg" når han gjør noe bra, men jeg skriker også "NEI" "FA**" "åhhhhhhh" eller noe annet (uten å fullføre med navnet hans) hvis han gjør noe feil, det samme gjelder alle spillere!

 

Folk her inne må slutte å bry seg med hva andre mener om ting, og klage på at andre mener noe annet en deg. Tør ikke tenke på hvor kjedelig dette forumet ville blitt om alle var enig!

 

Men svar meg på en ting, som jeg også spurte om i den forrige posten min,

Hadde Ramberg fått starte kampen mot Tromsø om Kvisvik hadde kunnet spille?

Hadde Ramberg fått starte kampen mot hammarby om Gashi hadde kunnet spille?

 

Svaret er vel ganske innlysende....

Men Ramberg var av treneren vurdert til å være den beste som var til rådighet. Hadde vi hatt midtbanen til Chelsea hadde heller ikke Gashi spilt. Slikt kan vi ikke resonere.

Vi må ta de spillerne vi har. Det er også innlysende.

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340