Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 02 sep 07, 23:32

Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Så mye rart er det lenge siden jeg har lest. Hvis det er en spiller, som jeg av en eller annen grunn ikke liker, skal alle andre drite en lang marsj i det. Enkelt og greit. Elsk alle dere orker, men ikke forvent at jeg skal gjøre det.

Jeg forventer ikke at du skal elske alle og det er greit å ha en debatt om en spillers gode og svake sider. Det er en rett vi har som elsker fotball, men det å sette spillere på transferliste og stønne, klage på tribunen synes jeg er en uting.

Det er andre som mener noe annet, og det er greit. Men det kommer ikke noe positivt ut av det. Og noe positivt ønsker vi jo at det skal bli av FFK. Jeg trekker ikke i tvil det at dere som er uening med meg ønsker noe annet. Vi alle ønsker det, men jeg tror at vi kan prøve å støtte de som sliter med å lykkes på banen, ved å oppmuntre dem. dvs synge som gale.

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340