Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 02 sep 07, 14:19
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Han kunne og har vært meget god, men han er for ustabil i prestasjonene! Og de gode tingene han gjør greier ikke veie opp for det han gjør galt, hvis du ser måla som FFK har fått i mot gjennom sesongen, ta en titt på hvem av FFK`s spillere som de fleste gangene har vært den som mista ballen til en motspiller...


Det er ikke ofte jeg blir forbanna, men akkurat nå meg få si at jeg er så SINNSYKT lei av å høre dine idiotiske synspunkter om Ramberg, at han ikke er bra nok, at han ikke jobber, at han ikke scorer.

Jeg synes du skal holde fullstendig kjeft om Ramberg, for du har åpenbart ikke peiling på fotball, og jo mer du prater om hvor dårlig Ramberg er, dess mer står det klart for verden å se at du er på jordet og ikke er istand til å se dette på en objektiv måte. Åssen jeg kan si det? Jo, fordi Ramberg har spilt brorparten av FFKs kamper iår, og det eksisterer derfor et hav av avstand mellom dine synspunkter og synspunktene til fagfolk.

Dine hårreisende analyser av Ramberg her inne er ikke godt for noenting, bortsett fra å spre jævlig negative vibrasjoner om en enkeltspiller som faktisk har bidratt til tabellplasseringa til FFK.

Så mitt budskap til deg er følgende: Hold kjeft om Ramberg! Jeg er ikke interessert i å høre pisset. Sannsynligvis ingen andre heller. Så slutt å snakke om det! Du bidrar til å skape negative vibrasjoner her inne, og sannsynligvis på tribunen. Så slutt med det! Det er ikke sånn vi skal behandle våre spillere!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340