Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 01 sep 07, 17:14
Endret: 01 sep 07, 17:20

Nå må folk kutte ut! Det er da ikke hekse jakt, fader, mannen er ikke god nok, eller, han har ferdigheter nok, men han eier jo ikke insatts! Han trekker seg fra dueller nesten hver bidige gang, han er veik i hue dueller (ja han er liten, men Tarik og West vinner jo flere hode dueller en Ramberg) og har minst en horibel feil pasning som fører til kontring og sjanse i mot i hver kamp. At han er god til å holde ball er en sannhet, med modifikasjoner, han er god til å holde ball, og komme på løp etterpå, ja, men det er altfor ofte han går seg bort med ball også!

 

Wehrman har også endel feilpasninger, men han bli ihvertfall ikke stående å se på, han jobber til ballen er hans eller FFK sin igjen.

 

Og hva er det pisset med at han er en lokal gutt som må taes vare på? Han er da en spiller på lik linje med de andre utpå der, får godt betalt og har en jobb og gjøre på banen, når han ikke gjør den jobben godt nok gir jeg blanke i om han er fra kråkerøy, england, usa eller ørsta! Lokale spillere skal ikke ha første rett på plass på laget, han bør vise samme insatts vilje som de andre utpå der først. Tror dere Paul Scholes (lokal Man United gutt) hadde kommet med på Man United om han ikke hadde prestert godt nok ? Nei, da hadde de hentet en annen spiller i hans posisjon uavhengig om han var fra Manchester eller ikke.

 

PS . Jeg vil legge til at jeg ikke er for åpenlys hetsing av Ramberg eller andre spillere på FFK, men her på forumet mener jeg det må være lov. Jeg roper ikke skjellsord til noen på FFK, jeg buer ikke på egne spillere, men jeg sier klart og tydlig NEI, eller FA** eller SKJERPING eller noe sånt.

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340