Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 30 aug 07, 00:16
Endret: 30 aug 07, 00:23
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Jonek
Kristne fanatikere i Holygans  ?- Det var kult å bli kalt for det igjen, lenge siden sist, men hyggelig...

Hehe, den setningen var bare humoristisk ment, og egentlig ikke noe å diskutere videre. Legg merke til smilien, selv om det tydeligvis er et sårt tema å spøke med.

Opprinnelig postet av Jonek
Klart at Holters kan registrere seg som en vanlig bruker, når har snakker for seg selv.

Det kan kanskje være noen linjer om dette på - Forumets rettningslinjer.

Er dette seriøst ment? Holters er en vanlig bruker, og min innarbeidede nettidentitet. Du trenger ikke å være noe nettgeni for å finne mitt virkelig navn dersom du lurer på det. Når jeg skriver innlegg som Holters, så snakker jeg "for meg selv", altså det er mine personlige ytringer, og ingen offisielle uttalelser. De kommer i så fall på forsiden under mitt fulle navn.

Og som alltid, dette er og forblir et uoffisielt nettsted - et tilbud til de av dere som ønsker å benytte seg av det forut at man følger våre retningslinjer, da det faktisk er et privateid nettsted.

Privateid og privateid, Holters. Noe konstruktiv kritikk kan ikke skade å ta imot. Hva som er et sårt tema skal ikke jeg definere for deg, men å ta den kjekkastonen blir ikke konstruktivt.

Kommentarer om kristne fanatikere synes jeg var kult, for det er lenge siden jeg har hørt det, og har egentlig glemt at jeg er en kristen fanatiker. Takk for påminnelsen! Skal prøve å leve opp til forventningene.

Det som jeg reagerer på er at du omtaler BRH og lager litt nummer ut av dette og antyder mot, ultras og casuals rundt dem. Det leses mellom linjene. De har hatt nok pes rundt seg. Det er dem jeg tenker på når jeg synes at innlegget ditt var tåpelig.

Saken rundt meg selv og Holygans er jeg trygg på ståstedet, og trenger ikke deg til å få hjelp til reflektere over mitt supporter ståsted. 

 

Vær bare litt varsom med uttalelsene dine om BRH, ikke hell bensin på bålet. Om de engang skulle bli et casuals firma, stiller saken seg i et annet lys. Ikke forhåndsdøm, men vage antakelser.

Jeg legger saken død, og kommenter den ikke videre.

 

PS: Jeg synes siden deres er bra, og benytter den ofte. Skal prøve å følge reglene. Dere gjør en meget bra jobb.

 

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340